Nieuws
 
28 september 2017

Klant aan het woord

 

“Ik zit bij Stella Lab vanwege de goede service.
Als je samenwerkt met sommige bedrijven krijg je wel eens te maken met mensen die geen zin hebben in hun werk. Dan krijg je zo’n chagrijn aan de telefoon. Bij Stella Lab gaat het gelukkig heel anders.

Hoewel Stella Lab ook apps gebruikt voor hun service kun je ook gewoon bellen. Ik ben zelf meer van het persoonlijke contact en de dames op kantoor zijn altijd heel vrolijk als je belt. Als ik vraag of er monsters met spoed kunnen worden opgehaald, dan kan dat gewoon. De analyses heb ik de volgende ochtend dan al binnen. Bij veel andere bedrijven gaat dat maar moeizaam.

Mijn eigen klanten waarderen dit soort snelle service natuurlijk ook. Bijvoorbeeld als ik op vrijdag een monster laat ophalen, en de volgende dag al door kan geven dat het vals alarm was. Dan hoeft het bedrijf niet heel het weekend zijn medewerkers uit het pand te houden en kunnen de werkzaamheden gewoon doorgaan. Dat is natuurlijk mooi meegenomen.”

— Tony Skazis, Invad BV, Schiedam

Contact

088 788 1788
info@stellalab.nl
Neem contact op

Leidsestraatweg 235B
3443 BT Woerden
Route

 
 
 

Recent nieuws

15 september 2020

Asbestavonden Stella September en Oktober

Onze wereld is het afgelopen half jaar drastisch veranderd. Gelukkig is ons werk onverminderd noodzakelijk, tegelijk gaan allerlei ontwikkelingen steeds …
Lees meer
16 maart 2020

Actieplan Stella informatie voor bedrijven omtrent Coronavirus

Vanwege het Coronavirus hebben ook wij maatregelen moeten treffen om verspreiding te voorkomen. Wij verzoeken u vriendelijk om de materiaalmonsters, …
Lees meer
16 maart 2020

Actieplan Stella informatie voor particulieren omtrent Coronavirus

Vanwege het Coronavirus hebben ook wij maatregelen moeten treffen om verspreiding te voorkomen. Vanaf vandaag (16 maart) is het niet …
Lees meer